Badies & goodies

Det är väldigt sällan jag skriver några rader här men nu känner jag att de va dags iaf. att skriva Några rader!

Lovet lider tyvärr (!) mot sitt slut & jag känner mig allt annat än redo att börja i 3:an! Men det är väl bara att ta tag i tyglarna och köra på. eller vad man nu säger. Antar att året kommer gå alltför fort och sen står man där med studentmössan på & vet inte vart man ska ta vägen, vad man ska göra eller hur livet kommer bli. I CAN'T WAIT. . .


Men Jag ska inte bara vara negativ. Min sista sommarlovsvecka har ju varit bra iaf! med Tjejkväll, fest & Stockholm. underbart. synd bara att ihela lovet varit så! & så har vi ju Augustifesten att se fram emot nästa vecka också & kräftskiva. ujuj! godsakerna är uppraddade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback