Fröken Krull? Nej Tack!

Japp nu är skolan igång i full fart (eller ja nästan iaf..) och det känns ju faktiskt bra måste jag medge. det är lite svårt att erkänna att det inte är så hemskt som man tänkt sig. samtidigt som det ju är väldigt skönt att det inte känns som pest. jag tror dock att det kan bero på att man börjar rätt lugnt de första dagarna. vi har inga vanliga lektioner den här veckan iaf, och nästa vecka kör vi igång enligt schemat, men indv. val börjar inte, så det blir slappt :D

Augustifesten har nu officiellt börjat och jag vet inte om det mest känns kul eller nödvändigt. man måste ju gå dit nån dag, och visst det kan vara kul, absolut, men nu när skolan ändå har börjat har man ju faktiskt andra saker att göra än supa sig full en torsdagkväll.. Kommunens teori om att ungdomarna kommer supa mindre bara för att skolan har börjat tror jag inte funkar.. de kommer väl bara dricka 100ggr så mycket i helgen istället.. dumt dumt. själv tar jag det självklart kolugnt varje dag & gör som kommunen och snubbarna vill!... ;)

inatt sov jag hos Ellinor, vi såg på Yrrol och hade mys. det är väldigt skönt att det tar 5 min till skolan härifrån också! Om 1 timme ska jag, Sara & Ellie röra oss mot skolan igen, stora skolan för första gången och ta skolfoto! hujeda mig. hopas regnet slutar nu nu nu ! annars kommer jag vara Maria "fröken krull" Andersson på fotot.. hrmf!

Kommentarer
Postat av: milla

jaha, då kanske du såg min kille då =) Kram!

Postat av: carolina

fina kompisbilder, mys! vad bra att filmen är bra, jag behöver något lite lagom spännande och så om jag ska kolla själv, annars blir jag för rastlös :P haha, yrrol måste ju vara världshistoriens bästa film? :)

2008-08-20 @ 21:27:47
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härliga bilder :) Vad skönt att inte ha lektioner första veckan, min första dag var idag och jag hade lektion nästan direkt.. :P

2008-08-20 @ 22:25:04
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback