I'm not ready!

Sommarlovets sista dag är här (vilket de flesta nog redan vet då alla skriver det på sina bloggar resp. bilddagböcker.) Jag har nog inte riktigt förstått att jag ska till skolan imorn, men chocken kommer nog så småningom. jag känner mig däremot rätt taggad över att en ny termin ska börja, både inom skola & annat. Jag, Ellie & Sara kommer säkerligen göra det sista året till ett bra år i skolan & det ska bli spännande med praktik i fjällen / utomlands (förhoppningsvis), och så hoppas jag på en bra klass, eftersom vi förmodligen kommer få en ny klass, till viss del iaf. Vi ska även flörta in oss hos de nya lärarna från början så det inte råder nån tvekan om vilket betyg vi ska ha (det högsta alltså). Det blir nog ett bra år. & att mitt sista sommarlov är över behöver vi ju inte lägga så stor vikt på!

  

Nu till det lite mer negativa. eller positiva, det beror helt på faktiskt! Gymnastiken. Meningen är ju att vi ska satsa rejält till hösten och vara med på Grencuperna & Jsm, åka till Danmark på läger osv osv. men nu är frågan om vi ens kommer att ha nåt lag överhuvudtaget! Vi är ju bara 5 från Norrköping, jag , Alice , Milla, Fillan & Anna.. och sen är resten från Linköping. och nu verkar det som många ska sluta, vilket betyder att vi inte kommer ha nåt lag.. för vi behöver alla som var innan sommaren : / . Men jag vet inget säkert än så jag ska inte ta ut nåt i förskott! hoppas bara att vi kommer fortsätta i höst med, jag är inte redo att lämna gympan, inte än. .


Kommentarer
Postat av: Milla

å tack ska du ha! :o) Hoppas det får bra på första skoldagen imorgon :o) Kram

Postat av: Anna

Jag är inte redo för att lämna den heller så hoppas att allt ordnar sig i höst!

2008-08-22 @ 15:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback