little adviseman

TILLBAKS. dagens skoldag är över (redan :D) och jag , Ellie & Sara har precis avslutat välkomstlunchen lagad av Ettorna : TacoBuffé. väldigt gott & massa såser, som jag gillar ;O.  Bajs På Janne bara som aldrig fattar att Ellie inte tål lök och slänger i det i köttfärsen och allt :( men för oss andra var det ju gott iaf (A). fick kaka till efterätt till och med! gud så duktiga de kommer bli de små ettorna. så länge man inte häller i 2 suketter i en väldigt liten kopp kaffe ska det nog gå bra  (sorry lite internt där)! När vi var mätta & ej oätna längre så fick vi skrattanfall i matsalen också. tur att bara lärarna & ettorna var kvar. Det började med att Sara sa helt allvarligt att hennes gammelmormor har en bulle i ögat .. sen kan ni lista ut resten! HAHA

Kommentarer
Postat av: carolina

åh vad jag saknar gymnasiet när jag läser det här ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback