Skolstart med solsken

Solen skiner & fåglarna kvittrar. Kul att första skoldagen ser ut så! NOT. men men, vad kan jag göra åt det? Jag fick ju iaf en skön joggingtur imorse utan regn & rusk. bara lite gegga som stänkte upp på benen & det är ju mest mysigt  ..

väntar på att mitt blöta hår ska torka så jag sedan kan göra mig snygg inför första dan som äldst på skolan (eller ja, JAG är kanske inte äldst, men 3:orna är ju äldst). Äldst, vilket konstigt ord. bäst att inte säga det för många ggr. då tappar det nog sin mening.
Ska nog träffa Ellie på stan innan för en lunch eller så så vi inte sitter hungriga i skolbänken. då tappar man koncentrationen så lätt & det vill vi inte göra första dagen! jag blev påmind av min mamma igår också om att jag ska lämna in mitt stipendie som jag fick i somras med! wöho, det hade jag glömt. 600:- extra nu till Augustifesten & skolstarten är ju inte helt fel , så man har råd med alla behövligheter utöver kollegieblock ;P! även om det säkert dröjer 1 månad till de kommer dock..


För övrigt så vill jag meddela om att det blir gympa till hösten :D vi har ett lag & vi ska satsa benhårt. yaaay! hejja oss friskt humör !

Kommentarer
Postat av: carolina

jamen precis, det var jättemysigt att gå runt i skogen och plocka coh hålla utkik. tiden bara flög iväg!

Postat av: Christer

Go for it girl..

2008-08-19 @ 17:04:25
Postat av: Elin

Lägg av med allt tränande, va!

2008-08-19 @ 19:47:10
URL: http://hejhoppelin.blogg.se/
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla, de ska jag nog testa nästa gång:)!

2008-08-19 @ 20:43:26
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback