Jag & Kentfansen ?

Ja, igår var det ju äntligen dags. Kent konserten i Cloetta center! jag, marcus, martin, fridholm, johan, christer & mathias tog tåget runt fyra för att komma i god tid. Efter lite yrande i den stora staden hittade vi först till mat och sen till Cloetta center efter lite bergsbestigning. Vi kom ju sådär  lagom tidigt tack vare Hanssons stress och fick stå ute i det härliga vädret i över en timme. jag & Martin längtade till våra sängar. 
Men sen kom vi väl in iaf & det hela började med Familjen som var ett skojigt band (?). han bredvid oss kom nog endast för Familjens skulle & det var kul. Jag , Christer & Martin blev även intervjuade och fotade av Corren, varning gå ej in på hemsidan och leta efter oss.
Sen började Kent spela och jag som inte är nåt större fan & ännu mindre en konsert människa tyckte det var ganska kul & bra faktiskt. De låtarna jag kunde var skoj & sen kunde man ju alltid hoppa och klappa med händerna till de andra låtarna!
Efter 2 timmar drygt var det roliga slut & vi tog våra trötta kroppar och åkte hem till Norrköping.

Jag fick sovmorgon idag, vilket var skönt. och idag är det föresten min sista skoldag på över 2 eckor eftersom jag åker till Egypten-landet på tisdag. Ska nog klara av denna dag med galans ! wöho. hejdå

Kents sångare Jocke Berg. Bild: JEPPE GUSTAFSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback