Ma' style

Tjenixen ! det här med att skriva på Fredagar & söndagar/måndagar har blivit lite av min grej nu, så jag fortsätter med det. Jag mår väldigt bra över att den här veckan är slut, har gjort ett bajsigt Naturkunskaps prov som jag tror gick Ok iaf. men man vet ju aldrig. de där proven har en tendens att inehålla mycket, för mycket som man inte kan.
 

& förövrigt i skolan så känns det som allt bara blivit en stor nedräkning nu. var&varannan minut påpear alla om hur kort det är kvar till skolavslutningen , och alla instämmer med ett bestämt : JAA! :O och sen drömmer man sig bort till soliga dagar, bad & grillning för att snart upptäcka att det visst ändåär 3 veckor kvar. hrmf!

annars flyter det mesta på bra. igår var det en vecka också :) tihi. Ikväll blir det utgång med Alla ! ja typ alla, för alla har fyllt 18 nu nästan ;P YAAAY. supa bort sina sorger ;]


Kommentarer
Postat av: Julia

sugen på ny bloggdesign? :) jag gör efter dina önskemål, kolla in min blogg och läs mer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback