I LIKE THIS

HEJ!  jag vill meddela att jag börjar bli frisk, har fått till baks smaken & är glad! Det är lördag och vi har precis flyttat Farmor hela släkten. nej, vi har inte lyft henne och flyttat på henne. hon har flyttat till en ny lägenhet! Så det blev bakislyft för alla kusiner, mycket härligt. men vi fick smörgåstårta sen! dregel. väldigt gott må jag säga & jag är glad att den inte vände sig i magen ;O


Igår hade jag en väldigt rolig kväll måste jag säga! först blev det käk & skoj hos Marcus med alla :D ! skitlänge sen , så det var väldigt skojigt. Sedan tog jag bussen med Martins bror (haha!) och mötte upp Ellie & sen gick vi till markus och Andreas lägenhet och festade med syskon åt många håll! en väldans rolig, mysig, trevlig kväll / natt. eftersom vi kom på att vi hade väldigt trevligt där så gick vi inte ut som planerat heller. Inte till min besvikelse! :D & så vill jag bara säga: daaaaaaaaaaaaaaaaaamn!!!

Ikväll ska jag elin & Jossan ha tjejkväll :D! vilket innebär käk, prat, och mys i allmänt. ska bli mycket najsigt!

 

Kommentarer
Postat av: carolina

grattis till frisk-och kryheten såhär till helgen! hoppas ni hade en riktigt mysig tjejkväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback