I wanna rip it out


summerar veckan och helgen med lite bilder :) har jobbat klart min första riktiga arbetsvecka, innehållandes 4 dagar, och jag har även haft mina 2 första lediga dagar som har spenderats med linköpingsmys & träning, och även ellie mys med lilla Ture också. allt som allt väldigt bra!

vill bara att det där ska försvinna. nu. genast. direkt. föralltid. sluta försämra mig!

har ett dilemma. det eviga dilemmat för folk som alltid dyker upp när den där speciella dagen närmar sig. födelsedagspresent, what to buy!? man vill vara så orginell, så fyndig och så klatshig. man vill komma på nåt som ingen annan tänkt på, nåt som alla andra blir avundsjuka på och önskar att dem själv hade fått...MEN.. så hittar man inte den där unika presenten och istället blir det en biocheck. :P såå.. idéer om present till hjärtevän är välkommet :D !

Imorgon blir det jobb & kanske en liten löprunda med mamma innan det. Ta hand om dig! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det är min kusin, 5 dagar gammal :) Skulle bara lägga upp dem så jag kunde spara på mobilen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback