Je ne veux pas encore

God torsdagsförmiddag på er =) hoppas att ni mår bra. jag mår bra. och jag planerar att ha det så i fortsättningen med! gårdagen gick bra och det känns bra, mycket skönt. det här kommer ju att fixa sig! (ursäkta att jag pratar i gåtor).

Idag blir det min 4:e jobbdag och sen är det 2 dagars ledighet igen. vad fort det går! idag är detvarmt så det kommer nog drösa in en hel del folk som är glasssugna. vilket är bra för igårkväll den sista timmen gick jag och Carro som jag jobbade med och åt glass i ett kör. mindre bra.

 

var ute och joggade förut & snart ska jag in till gympan och köra igenom lite fristående svårigheter. fasen inget kul när jag inte kan träna gymnastik på kvällarna :( och nu ska vi kanske uppträda i Pausen på Dolphins finalen på lördag!! känner inte för att vara Maria Yrbollen Andersson inför 3000 pers!

& imorgon ska jag nog klippa av mig håret!? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback