min första flyttpackning

då var det dags. packning på G. jag har ju aldrig flyttpackat förut. för jo, packat har jag faktiskt gjort förr! det känns skumt. det som är mest skumt är att jag inte riktigt tycker det är jobbigt. inte än iaf. jag bara gör det på automatik. tar fram saker, packar ner, slänger, sparar till senare. osv osv. jag orkar nog inte riktigt ta det så känslosamt än. jag vet att det kommer komma. jag vet att jag kommer störttjuta dagen jag åker härifrån. och säkert innan det också :P men det tar jag då! nu är jag faktiskt mest glad & excited. ja excited låter mycket bättre än exalterad. eller? gör det det? jag tänkte att excited=upphetsad och då lät de fel så därför skrevjag excited ... äsch!

 

 

har precis varit och gått en morgonpromenad i en timme ungefär. känns ganska skönt att röra lite på sig efter gårdagens första gympaträning på väldigt länge. mina axlar smärtar rätt bra idag och benen känns inte alltför smidiga dom heller! nu sörplar jag te och tar det lite lugnt innan det är dags att ta tag i kaoset i mitt liv - min garderob!

richards mamma igår: du kan ju packa ner kläderna som de ligger i garderoben så blir det lättare
jag: i slängda i en hög? :P


ha en fin dag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback