nouveau

saker börjar röra på sig och ordna sig. lägenheten är fixad, vi flyttar in den 28 augusti i våran underbart fina 2:a i Lund! så galet läskigt, spännande, sorgligt och roligt! det positiva överväger verkligen det negativa. ska bli så skönt att ta tag i nåt nytt, så utmanande att lära känna en ny stad & ett nytt liv.

och ni som nu tror att jag inte har några tvivel eller bekymmerstankar om det här så är det klart att jag har det! men dom kan jag inte fokusera på. jag är typ livrädd över att flytta till en okänd stad och bo med Richard för första gången. jag är ledsen över familj och vänner som jag kommer sakna så förbannat mycket. men på nåt sätt så är det det som är själva grejen. det ska göra lite ont och det ska vara läskigt att leva, då känner man ju verkligen att man lever.

och nu har jag 5st arbetsdagar kvar på Halvars (vad jag vet i alla fall!) helt galet fort det har gått. men kul har det varit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback