Semlor!

det är inte fettisdagen än på ett tag. vet ärligt talat inte när den är.. men för ett par veckor sen bakade jag semlor i alla fall. de man gör hemma blir så mycket godare. + att man själv kan välja hur mycket man vill ha av de olika ingredienserna (mandelmassa&gräddea alltså:P) på semlan. och om man är lite sisådär med mandelmassan som jag brukade vara, kan man utesluta den helt.och istället mosa på lite mer grädde ;D 
jag har nån gång under året som gått börjat tycka om mandelmassa på semlor tydligen så jag kör med den på! 
i torsdags kom älsklingen hem till mig på kvällen och vi gjorde oss en varsin stor semla till lite kvällsmål :P UNDERBART.



Nu ska jag åka iväg till mina barn på gympan och vara tränare. Ciao / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback