A little bit of happiness

pluggpluggpluggplugg. Historiaprov imorn om Sverige 1700-1900, jo man tackar för typ 100sidor i boken man ska läsa och kunna? varför är det alltid så svårt att veta vad det viktigaste att kunna är inför ett prov? Hur mycket läraren än försöker förklara så är det flummigt. knäppt!

jag gillar sandlandningen de hade förr.. synd att man inte körde truppgymnastik för 100 år sen ;P


Min förkylning har börjat ge vika & jag Har förövrigt haft en förträffligt mysig dag med Elin & Jossan. åkt runt, lunchat, åkt runt, varit olagliga m.m tack mina sötisar <3

Sen blev det gympa träning á la de good old days, bara jag & Milla från våran grupp :P men inte gjorde det att vi kände oss ensamma, det var typ 100 gymnaster till i hallen, måste fan ändra på det där! om träningarna innan SM ska utföras i Norrköping med kaos i hallen funkar det inte!

Men välj glädje mina vänner, det gör allt så mycket bättre !


Kommentarer
Postat av: Anna

Blev alla sjuka efter SC eller? En annan ligger med ett gomsegel som har svullnat upp x5 så kan inte andas om jag står upp för då ligger det på tungan, nice. Men bättre sjuk nu än på SM, ta i trä! Nu öser vi järnet med svårigheter så blir SM minst lika grymt på SC :)

Välj glädje!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback