Glassig sommar?

Ibland går det bara skit. man vet varför, man vet vad man ska göra åt det, men ändå så kan man inte rätta till det. Jag lyckades i alla fall ta mig upp ur svackan och göra det jag skulle en gång. det räckte för ikväll, men nästa gång ska jag göra det  jag vet att jag kan och jag är grym på! Lätt som en plätt


Men annars var dagen toppen. Hade R här och hade långfrukost (efter att jag varit vaken ett par timmar och tillslut fick dra upp honom såklart, men iaf!). Var längesen vi bara umgicks nu, så det var mysigt.
Sen åkte jag iväg på Arbetsintervju på Halvars (Linköpings Bosses typ för de som inte vet vad det är). De ringde mig i måndags & frågade om jag ville komma på intervju för ev. säsongsjobb. Det gick riktigt bra faktsikt, kände mig inte nervös och kunde prata på. De var trevliga och jag var trevlig :P så vi får se! Senast Fredag får jag reda på hur det går =)


mina personliga favoriter :P

as-toi un bon soir/ M


Kommentarer
Postat av: Anna

Maria, det här klarar du utan problem! Nu kämpar vi järnet!! :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback