1,2,3,4,5,6,7

Ja, läsare.. jag försökte göra bloggen finare. misslyckades rätt hårt. jag orkar inte gå in till 100% och lära mig hur man gör så det blir snygg design, så det får nog se ut såhär. hoppas det går att läsa iaf =)

Helgen har gått förbi nu, med en väldans fart som vanligt. Har haft en bra helg som har spenderats i linköping med Richard och hans familj. Fredagen var relativt lugn, med en viss oväntad händelse som började dåligt men slutade bra iaf. tack för all hjälp <3. lördagen var det 40års kalas för richards halvsyster och hennes man. det var lokalfest med 3 rätters middag, sång, mingel och lekar. det var riktigt trevligt. kul att se hur hans del av släkten ser ut och lära känna några fler av de 6 syskonen+familj :P




   

Idag var det träning här i Norrpan. gick bra. men blev lite slut efter styrkan :P men det var skönt. heja styrka, vill köra mer nu på träningarna framöver :). efter träningen kom Markus, andrea och mormor och åt våfflor med oss, GOTT. nu är jag trött. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback