partydags

ah saker ser bra ut! förutom himlen som idag är otroligt grå och trist. tusan också.. det är det man får för att man går och hyllar vädret nere i skåne och säger att det är så varmt och skönt och att jag svettades till och med ute igår..  idag ska det ju va fint väder! det är ju Novischfest ikväll. och dem som känner mitt hår vet att det inte klarar minsta gnutta fukt, då blir det Miss krulltott som kommer fram. & på tal om hår, jag har färgat håret! mörkbrunt, lite höstigt fint sådär. jag ringde R och sa att jag hade en överraskning, men att jag inte visste om han skulle märka den ( ni  vet killar kan va lite ouppmärksamma på sånt). sen när han såg mig blev han nästan arg för att jag inte trodde han skulle märka nån skillnad. skillnaden vvar visst ganska stor:P.. bild kommer snart=)
Igår var vi hemma hos en urmysig tjej från Malaysia, Wen-xin. där var det lite middags-knytis med massa fin mat och kakor. jättekul sällskap och en lagom mysig kväll. mindre mysigt var att vi var tvungna att gå hem pga R:s cykel och sen började det spöregna. buäh!
nu blir det lite lyxfrukost med äggmacka & yoghurt! namnam


Hasta Luego, besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback