april april. 2 ååååååååååååår

hej hopp! idag är det den 1 april. det betyder att jag och richard har varit tillsammans i 2 år! helt fantastiskt ju :D det firades imorse med fin frukost och en liten kärlekscupcake på de. Richard fick foton på oss två av mig som vi kan sätta i en ram som jag fick av honom i födelsedagspresent. han fick även ett litet block där han kan skriva ner sina fina låtar som han pular med. min present kommer senare idag.. i köpenhamn. spännande! ja vi ska åka till danmark idag, sova på hotell, äta gott och bara mysa allmänt bland alla dansktalande människor. det känns så knasigt att danmark är så nära nu, förr har det alltid varit görlångt dit! nu tar det 46 min! 46 minuter! helt stört. och det kostar under 100kr att åka dit. det ska bli skoj iaf :D

ett bröd som jag gjorde häromdan, superfint!
jag har färgat håret illrött förresten, urgrymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback