Familjemys & lördagsgodis!

trevlig söndagförmiddag på er. sista dagen på helgen som har varit riktigt fin! fredagen erbjöd en härlig lunch i soliga, vackra lund. fick nostalgikänslor då jag och R satt på samma ställe som jag och ÖGG laget när vi var på JSM i Lund(tror det var jsm iaf!).. ah härliga tider. sen åkte vi till Oxie i Malmö där det blev barnvaktning av Annikas barn, vi lagade hel kyckling i ugn med ris och brunsås, det gick verkligen hem. Emy, minsta tjejen som är 7 år (tror jag), tyckte om brunsåsen så mycket att hon åt den med sked tillslut, haha! laltid kul när maten blir uppskattad. sen såg vi på Tv, & Bernard & Bianca och åt kladdkaka. sen läste jag godnattsaga för Emy, och så gick vi och la oss! på morgonen blev det mysfrukost med hela familjen eftersom Annika och Nisse hade kommit hem igen :) det var ett par bra dagar, familjemys är fint!


igår så chillade vi hemma i lägenheten, vi åt pannkakor i stora lass till lunch, och på kvällen gick vi på en galen promenix och köpte oss en varsin lördagsgodispåse, som på den gamla goda tiden! sen blev det lite TV och så El classico, Barca - Real Madrid. . rätt kul faktiskt! dock så somnade jag lite in på andra halvleken.. ehe. just det, våran Orkidé är så vacker, den blommar för fullt.. åh jag blir så glad :D

idag började jag dagen med en löptur, och sedan smarrig frulle med yoghurt och rostad macka med salami och ost på.. och så lite kaffe såklart! får se vad dagen har att erbjuad. ska nog in till Stan om ett tag och se om Richard får provspela på en tv tävlingi musik som är i stan.. ;P


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback