tentadax

åh sicken fin påskvecka jag hade. jag tog verkligen lov, och om det var skönt! fantastiska grillkväller och spelkvällar med vänner och familj. och så lite träning och sånt på det. fint fint. trots sjukdom så har jag njutit faktiskt. tack alla fina som förgyllde denna vecka. 

dock så får man ju ta igen när man chillat från skolan.. men man orkar inte läsa när man är sjuk. tyvärr så är jag ju fortfarande inte frisk.. men har tagit tag i läsningen nu iaf. det är tenta på måndag, och sen ska hemtentan in på fredag. den har jag inte ens börjat på.. men jag tar det efter tentan på måndag känner jag, 1 sak i taget. och så är det valborg på lördag.. suck jag har ingen lust, ingen lust att supa ingen lust att se på andra määnniskor vara fulla och dräggiga.. men men får se. kanske blir mer pepp på lördag.. just nu har jag bara lust att vara på landet i valdermarsvik och grilla och sitta vid vattnet med ett metspö.. ååh vad skulle jag inte göra för att åka ner dit.. 

ikväll kommer richard hem till lund. jag har varit själv sen igår när jag kom hem. inte så länge men jag är inte van så det känns konstigt. jag vill ju ha honom här så jag kan krama på honom när jag vill!

idag var vi i köpenhamn med klassen och tittade på stenåldersföremål. det var skoj. sen köpte vi billig sprit  i en mataffär. bara för att man kan ;P


Kommentarer
Postat av: Anna

Feeling ya, jag känner inte heller för valborg. Kan vara en av dem mer meningslösa högtiderna: fjortisfylla överallt. Ne, jag ska festa till det med en grill/filmkväll :)

2011-04-28 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback