bakåtträning

hej hopp! dagarna flyger bara förbi härborta, helt galet att det redan är torsdag. men ack så roligt det är. idag hade vi simning på morgonen i 1.5 timme, det var rätt kul, men ganska jobbigt, man är ju inte så van vid att simma så mycket så man blir lätt trött! 

efter det, direkt efter det, så hade vi gymnastik, man han slänga i sig ett päron för lite energi och sen var det dags för bakåtstationer på trampolin, tumblinggolv och fasttrack. bakåt är ju inte min starka sida så det var ett lite kämpigt pass.. tumblingtränaren förstod inte varför jag var rädd när han passa mig på rondat flickis flickis, och detg gör ju inte jag heller så jag vet inte vad jag ska svara! hoppas iaf att jag kan arbeta bort den rädslan här, så man slipper få en knut i magen varje gång vi ska ha bakåt pass!

efter träningen vare lunch som satt riktigt fint! vi fick köttfärslimpa med potatis och sås och grönsaker. det är för övrigt riktigt bra mat här, alltid färskt bröd och salladsbuffé och sånt, man kan alltid äta sig mätt och det är ju viktigt när vi tränar så mycket osm vi gör..

i eftermiddag blir det mig och verden + 2 lektioner. får se vad vi får hitta på där idag!



Kommentarer
Postat av: Anna

Du körde ju på grymt idag Maria, jättefina flickis flickis på både tumbling och fasttrack :)

2011-08-25 @ 13:59:00
Postat av: maria

Anna: tack anna! det är jätteskönt och kul att höra, men det är nån skruv i min hjärna som behöver skruvas till för att jag ska fatta de och få bort min bakåtfobi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback