dag 1 i Ollerup!

ja, då var den första dagen här på gymnastikhögskolan i ollerup avklarad! jag var riktigt nervös innan nä man inte vet hur det kommer bli.. men nu känns det riktigt bra istället! jag delar rum med en dansk tjej som heter Ditte, hon verkar mysig, lite svårt att förstå varandra så det blir dansk-engelska.
vi har redan fått svettats 2 ggr! båda gångerna lite oväntade, inte helt lätt att fatta vad dom menar på schemat! gympahallen ska vi nog få testa på lite imorgon tror jag! ska bli skoj, den ser riktigt grym ut. idag har det varit fullt upp så längre uppdatering med kort och liknande får bli senare i veckan. 

nu säger vi godnatt, Morgenmad kl.7.15 imorgen ;) Kram !

Kommentarer
Postat av: maria

Vad skönt att allt gått bra och att du trivs! Sköt om dig och ha det så "roligt". kram mamma

Postat av: suzanne

det blev visst lite fel,postat av maria,tror jag rättat till det nu

2011-08-15 @ 10:02:16
URL: http://mochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback