en vecka!

ja, idag har vi varit på Ollerup en hel vecka! det har varit en vecka full med sååå mycket grejer, aktiviteter, nya människor, träning, skratt och mycket mer! idag var första dagen då vi inte hade något på schemat vilket var superskönt! det var en riktigt härlig sommardag här också så vi har solat, badat, åkt en slidebana och blivit superleriga och spelat beachvolley! en helt fantastisk dag faktiskt :)


bilder från sliden förut idag! man gled ner för den där blåa grejen som hade vatten och såpa på sig, och sen så landade man i en stor lerpöl som luktade svinäckligt! tror jag fortfarande luktar lera! men kul vare!

igårkväll var fest här på skolan med alla elever! det var asroligt faktiskt. folk släppte verkligen loss och det varm mycket sång, dans och vin! jag gick dock å la mig ganska tidigt för jag fick jätteont i halsen.. men det var nice ändå!



lite bilder från igårkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback