ett inlägg från en trötter!


ja, i Danmark finns det städer/orter som heter Balle, + att det betyder stjärt också! häromdan så sa min roomie - Ditte, att hon fick ont i ballen när vi tränade för hon landade hårt på stjärten, det var svårt att hålla sig för skratt!

Idag var det en tuff förmiddag, morgnarna börjar ju som vanligt med frukost 7.15 - morningduty(städning i 20min) - morgensamling (sång+info om dagen osv) och sen 8.30 börjar man första "kursen". så idag började vi kl.8.30 med simning(det var en valbar sport, så vissa har fotboll,handboll, volley, fotboll,filuftsliv). det var rätt jobbigt faktiskt! jag hoppade från 10 m på slutet, det var nice! sen blev det ombyte skitfort och så sprang vi iväg till springcentret för gympaträning, hann inte ens få i oss förfriskning(frukt och vatten). sen blev det lite tumblingövningar, stillastående flickisar, saltos m.m lugnt men kul! på eftermiddagen har vi haft MOVE - mig och verden, det var rätt kul ändå, en teoretisk kurs. 



massa bilder! 1-korridorshäng 2. sång i oppeholdsstuen 3,4,5. mitt rum 6. en vanlig kväll på Ollerup!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha balle! Klockrent!

Låter som att ni har det bra och det ser ju fint ut också :)

Puss och kram

2011-08-19 @ 11:45:38
Postat av: maria

Malin: haha ja, det gillar ordet balle, precis som oss ;) ja, det är fint och skojigt! hade fint, kram!

Postat av: suzanne

Vad härligt(dejligt?) du verkar ha det! Någon av dina kompisar har glömt ett par pumps hos oss. Vet du vem? Om hon hör av sig så kan hon hämta dom ,bara hon hör av sig innan så vi är hemma.

2011-08-19 @ 20:07:23
URL: http://mochan.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh du ser ut att ha det himla bra! Rummet ser mysigt ut. Vi får höras på skype snart, återkommer när jag vet vad jag har för namn där. Pussar

2011-08-20 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback