Free Weekend

hej hej på er! nu är det lördag och det är helg - frihelg. känns som det var en evighet sen man var ledig för dagarna är så fullspäckade med massa skoj hela tiden. men det har varit skönt att få ha sovmorgon idag iaf, även om jag vaknar och hostar och är täppt lite då och då så är det härligt att slippa gå upp kl.7 för frukost! jag och några fler (ganska många tror jag) skippade frukosten idag och käkar lunch kl.12 istället. 

Igår förmiddag var det lång gympaträning, dubbelpass. vi körde rätt mycket spring och inhoppsteknik till trampetten, dock så skadade sig 2 stycken lite under den övningen så vet inte hur smart den var.. Anna fick tårna under sig och fick jätteont och Kristin stukade till foten :(. men det gick rätt bra för mig, fick till en dubbel pikhalv som kändes riktigt bra sen också! efter det blev det tumbling träning, gillar tumblinggolvet verkligen! körde sträckt handvolt 1½ skruv(var kanske en halv kvart kvar på skruven så jag var nästan runt! sen blev det bakåt. körde en del rondat flickis sträckt salto med hjälp av Helge, känns bra när jag kör, men vill inte vara rädd! efteråt så snackade han me dem som ville om NM laget som vi som tränar här har chans att få va med i om vi kan alla volter, det verkar sjukt kul, men tror att deras 2 varv bakåt på tumbling gör det svårt för mig, + att det är mycket annat jag måste lära mig snabbt också! men vi får se :D

på kvällen så såg vi på lite film i opeholdsstuen och myste lite, sen lekte vi lite lekar på carros rum och bara hängde, en lagom lugn fredagkväll! ikväll är det nog tänkt att vi ska in till Svendborg som är närmsta "staden" här och gå ut och dansa lite! får se hur jag mår dock, vill inte göra förkylningen värre genom att gå ut och festa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback