gympabilder och dag 4!

gympahallen! inte jättebra bilder men man ser det mesta iaf! sitter på rummet nu efter att ha haft lunch, övat på både danskan och lite spanska under lunchen, det är sjovt. vi valde sporter innan på förmiddagen, jag valde simning, och fick det med. jag ville egentligen ha fotboll först, men om man tog simnin nästa period så var det med livräddning än simning och det vill jag inte ha. sen så valdev vi lite andra kurser och så idag också, är lite förvirrad om hur dem blir så kan inte berätta så mycket, det är lite ledarskap och sånt iaf + en praktisk kurs där jag valde en musikgrej, man ska typ spela instrument och sjunga lite, han sa att man helst skulle kunna spela noter å det kan jag ju inte, men hoppas det blir okej ändå för mig!

kl.14 idag har vi gymnastik, vi ska få testa på tumbling eller performance gym idag för att se vad dom linjerna gör, ifall man vill byta. sen efter det så är det sportsaktivitet för alla elever utomhus, det blir nog kul! nej nu ska jagb nog gå ut till poolen och se vad som händer där. hade godt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback