ollerup dag 3

ja, då var det tisdag! dagarna går väldigt fort men ändå så långsamt! vi har bara varit här i tre dagar och det känns som mer än en vecka. när någon pratar om något vi gjorde igår tänker man: men var inte det flera dagar sen? för man har gjort så himla mycket saker däremellan!

idag har vi fått 2 nya saker till på schemat.. det första är morgonstädning som alla elever måste göra. antar att det är bra för annars skulle nog räkningen från skolan vara ännu högre! jag och två till fick ett par konferensrum som vi ska städa rätt grundligt varje morgon efter morgenmaden kl.7.40-8.00. det ska nog gå bra!

sen så ska vi ha nåt som heter mig och verden - MOVE. nån sorts diskussionskurs, på danska -fattar inge jusst nu men deet ska väl ändras snart, man lär sig ju lite ny danska varje dag

husk - komma ihåg
hugge - mysa -
hyggligt - mysigt/nice
frokost - lunch
godt - bra
pung - plånbok
ja, det är några ord :P

vi körde gympa idag med, svinkul! hoppade trampolin och trampett till mdgrop, körde överslagvolt, gick helt ok. men jag har ju ont i halsen så vill inte köra för mycket tyvärr. det gick bra för de flesta andra med tycker jag! en hel del grymma gymnaster här, varav en av dom är Anna från ÖGG såklart :D!
var precis på aftonkaffe och sen så var den kille från brasilien som visade oss lite dansmoves från Brazil, han kunde röra på höfterna den killen, riktigt dejligt! kram!



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter så kul!!! Älskar att läsa om era dagar innan jag går o lägger mig, fortsätt med det :). Det finns två gryma gymnaster där från ÖGG, Anna L och Maria Andersson, glöm inte det Maria!!!



Puss

2011-08-16 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback