packar ner mitt liv i ett par väskor!

jamen på packar vi då!! det går faktiskt förvånansvärt bra, peppar peppar! håller på med det sista nu. vissa grejer måste man ju vänta med såklart. väskorna lär ju bli proppfulla, men det är ju meningen! vissa grejer kommer säkert försvinna eller kastas till hemfärden och andra saker kommer köpas :P i värsta fall får man skicka iväg nånting hem.. det löser sig! jag ska va klart med packningen i god tid iaf.. drömde inatt att Annas pappa kom till oss kl.7 på morgonen och jag hade inte packat nånting och så sprang jag omkring som en yr höna. fy fan vilken mardröm! varför Annas pappa skulle komma till mig är ju en annan femma, men drömmar är knasiga!


min framtida skolkompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback