Träning och sånt!

hej hej & godkväll. en ny skolvecka har börjat och jag är fortfarande lite förkyld! fasen alltså det går så upp & ner. jag har ju inte ont i halsen så tränar ändå, för när man väl är i springcentret så vill man INTE sitta vid sidan och titta på för att man är lite hostig! men sen när jag tränat så kommer ju hostan och allt tillbaks, vet inte om det skulle vara borta om jag inte träna, men det är lite svårt att veta hru mycket man kan köra! försöker å inte köra jättemycket kondition iaf, tror det är bra!

idag på eftermiddagen hade vi dubbelpass på gympan. vi började med tumbling där vi körde framåt - yes! vi körde massa övningar för att få till stäm och så efter handvolten. sen övade vi på sträckt med helskruv in på fasttracken, det var supernice att köra det där så man inte behöver tänka på att hamna fel, vi hade en crashmatta ovanpå med så det var skönt! gick väl sådär, min skruv är så seg! efter det blev det handvolt frivolt med skruvar på tumblinggolvet, Helge fick se lite av mitt temperament där när jag inte kom runt på 1½skruven, han såg lite chockad ut efter att jag råka säga "fan asså!" lite väl högt när jag landat.. han lär sig nog snart att jag kan bli lite så ibland.. och jag får lära mig att försöka inte bli så arg! :)

på andra passet var det trampettdags! jag körde dubbel sträckt ½ ut i skumgummigropen, dem blev bättre och bättre. rumpan stack nog ut lite men inte så farligt tror jag, Helge sa att jag såg lite gladare ut också så det var väl bra ;) de var många andra som var riktigt duktiga också, Theis en kille från Danmark, körde trippel ½ ! lite småhäftigt. 

nu ska jag sova! imorgon är det massa ledarkurser. godnatt!


hade ingen bra bild så får bli en på mian nya hummelshorts!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt med massa rolig träning!! Puss

2011-08-31 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback