9 december

hej på er! så har ännu en vecka flugit förbi och jag kan inte fatta att det redan är den 9 december! om 10 dagar sitter jag på tåget hem till Norrpan för jullov. det ska bli sorgligt att inte få gå med alla som är här nu nästa termin också. men de jag tycker om mest ska gå kvar och det är jag så glad för!
vi har haft vanligt schema denna vecka och det har gått bra med det mesta. jag har blivit lite förkyld så är inte alls på topp nu eftersom jag inte kunde hålla mig ifrån att träna på dubbelpasset i förmiddags.. men det gav resultat! iaf den första delen. mycket av det har jag att tacka Helge och fina vänner som pushar mig. vi körde pegasus till MD-gropen vilket jag inte gjort så mycket så är lite små osäker på det.. + att jag inte tycker om känslan av hur man blir annorlunda trött när man är lite förkyld. detta resulterade i många vägringar på trampetten. men sen så höjde vi upp gropen och körde överslag till uppbyggt vilket var jättebra! jag körde ett par riktigt bra dit upp som nästan gick runt och Helge sa att jag nog hade det bästa tillöpet och inhoppet till bordet så det kändes jättebra att få höra. sen sänkte vi ner gropen och jag körde ett gäng överslag sträckt halv till, varav den sista var helt till fötter! FETT NICE. tilläggas ska även att Anna körde sjukt grymt också; överslag rudy (1½ skruv), sinnesjukt bra!!!
bild från ollerup open

imorgon är det fest på skolan som min  MOVE klass arrangerar, tema:Hollywood. vi ska ge ut lite priser som istället för Oskars heter "Uffes" och så ska vi ha fin middag med röda mattan, underhållning, dricka m.m. det kommer bli en riktigt bra kväll!


Emma igår när hon fick veta att hon kan stanna i vår! lycka

kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback