computer down

Usch, förkylningen sitter som en blokad i näsan och huvudet. Energin som brukar finnas i kroppen är not so much där för tillfället. den har smitit iväg för att ladda batterierna och komma åter om snart igen verkar det som. Jag är ändå glad att jag får en förkylning nu och inte när vi börjar skolan igen, och om jag inte ger vika för ångesten om att inte få träna just nu så ska jag nog kunna vara kry tills vi börjar på Ollerup igen den 4:e Januari, och då vara redo för en helt ny termin som kommer bli helt fantastisk!

För övrigt så har min dator blivit sjuk, min Acer som har haft problem sen jag fick den har nu nästintill gett upp. Han överlevde ju i höstas efter att han blev dränkt i vatten från min läckande vattenflaska, han fick inte ens några biverkningar efter hårblås och vila i ett dygn. Men så nu när jag öppnar datorn efter jul så har någonting gjort så att skärmen har gått sönder och det går i princip inte att se nånting på datorn. bajs. lort. fan. efter den saftiga fakturan man precis betalat in till skolan så är en trasig dator det sista kontot behöver... Men tur som jag har så är ju min pappa världens bästa, han tog reda på att det skulle kosta 2700:- att laga datorn, vilket verkar otroligt onödigt. och köpte istället en ny dator till mig! TUSENTUSEN TACK! en Asus nånting, verkar funka bra. har även lyckats få över det jag behövde från gamla datorn så jag inte förlorar något - underbart! Så nu håller jag på med USB minnen hit och USB minnen dit för att få över mappar, filmer, dokument m.m m.m till den nya datorn. Så ska jag vara rädd om denna, det är mitt nyårslöfte!

vår fina kungsgran som står i lägenheten på vilbergsgatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback