Outro days

avslutningsdagar fyllda med skratt, glädje, tårar, kärlek. det har varit fina sista dagar här på skolan tillsammans med alla E11 elever. Det har varit fantastiska 4 månader, och jag tror varenda en av oss här på skolan ser det som en av våra bästa tider i livet, oslagbart helt enkelt. Hur de lyckas skapa det är svårt att säga men på nåt sätt så lyckas Ollerupkonceptet med det och alla blir bara helt förälskade i allt; lärarna, eleverna, lokalerna, sammanhållnigen, kärleken, glädjen... Det är vackert!

Nu ska jag & Carro snart åka härifrån. Vi åker i bil tillsammans med Troels, först till Svendborg för lite julklappsshopping och sen till Odense där vi tar tåg till Köpenhamn, och från köpenhamn tar jag tåg tillsammans med Emma som är där nu. & Carro åker med resten av Svenskarna i flyg till Arlanda. & Anna är i roskilde hos Theis ett par dagar. Det ska bli skönt med jullov. jag längtar faktiskt hem. Men jag kommer nog längta till mitt andra hem efter ett tag i Norrköping också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback