I don't care if monday's blue

hallådär! ah, en ny vecka har startat igen. iag har kommit fram till att jag inte föraktar måndagar lika mycket längre. det händer så mycket kul i veckorna i alla fall, så de är lika roliga som helgerna nästan. förutom att man är ledig på helgerna då, vilket jag typ inte är eftersom jag jobbar så mycket på brunchen, Kattrumpan på lördagarna. men det är bara kul, då får jag ju laga mat och baka och bossa lite :D
Idag har jag varit i skolan en sväng, på en introföreläsning, det verkar bra =) det är skojigt och trevligt folk i klassen, jag trivs! sen om arkeologi är nåt för mig.. det får vi se!
Åt förövrigt nyss en väldigt god lunch, omelettwrap med räkröra & fetaost! smaskens!

Kommentarer
Postat av: caroline

Åhh , vad gott de ser ut ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback