not coool!

god måndagsmorgon på er! jag sitter här och äter spenat, skink och äggröra :D ska snart iväg till uni. för lite föreläsning och plugg. och sen blir det träning. jag är arg på min kurslitteratur som är på engelska och en av böckerna gör det fan i mig svårare att förstå ämnet än lättare! skaffa svenska böcker, det är en svensk kurs! eller sluta använd en miljard ord man aldrig hört förr i varannan mening. jag menar jag anser mig inte vara dålig på engelska iaf.. men det här får en att undra.. grr..
men men.. helgen har varit bra i alla fall. mycket kalmar nation denna helg, vilket är trevligt men denna  helg blev de nästan för mycket.. igår var det lite handboll och våffelkalas hos Anna =) det var mysigt. fast jag åt inga våfflor.. jag försöker ju bli lite fit for fight.
i veckan blir det mest plugg och lite planering inför kattrumpan på lördag, mycket chefande där nu.. men det är kul =) nån som har förslag på goda kakor, vegetarisk paj eller soppa man kan göra då?..
puss!

Kommentarer
Postat av: malin-om min ätstörning. om hästarna. om livet med en tvprofil

Du är så klok Maria :) Du har helt rätt! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback