SM ! :D

godmorgon. jag ligger här på en madrass med fruktsallad och keso till frukost, och en kopp kaffe och tycker livet är ganska gött =) jag har haft min första arkeologivecka på universitetet och trivs rätt fint faktiskt!
jag fick en frågan av Anna min tränare i norrköping om jag kan hjälpa dom på SC och SM att vara med och tävla, och åh så glad jag blev :D jag får tävla en gång till med mina ÖGGARE! :D jag ska träna stenhårt härnere så jag klarar allt galant, jag har gjort det sen jag kom ner, och det går bra!
snart ska jag iväg till skolan där vi ska redovisa om lite ditten och datten, det blir nog bra:P sen ikväll blir det lite insparksfest med  ett gäng arkeologer. och imorgon bitti är jag kattrumpa chef! :D
ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Minst sagt het bild du valde haha ;)



Ska bli så himla kul att du är med oss!!! Hur tränar du nere i lund då? Gym eller har du börjat köra med lugi igen??



Puuuuss

2011-01-22 @ 14:54:29
Postat av: Malin

jajamen det var ett helt gäng gymnaster som uppträdde i pauserna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback