Antagningsbesked!

Ja, idag kom antagningsbeskedet, och jag kom in på Kostvetare utbildningen i Uppsala! men det gör inte mitt val lättare för vad jag ska göra i höst direkt.. är ännu mer tudelad nu, nu kan jag ju välja både det och gymnastikhögskolan i Ollerup. + att jag var och tränade med gympatjejerna igår och där blir man ju bara ännu mer sugen på Ollerup!! men så ibland så drar en liten ordentlig flicka i mig och säger att Uppsala kommer bli grymt också, och det kommer det ju säkert bli.. men kanske inte i år? ååh jag vet inte. vill ju båda. kan inte kostvetare börja i vår istället!? Grr.... 

nåja har väl ett litet tag på mig att fundera i alla fall. får prata med folk och se vad dom tycker också, alltid skönt att höra andras synpunkter. fast många säger ju mest vad dom tycker man ska göra utifrån vad som är bäst för dom, men det gör ju jag med när folk frågar om sånt där ofta så det förstår jag. men jag behöver fråga folk som är utomstående, som inte bryr sig ifall jag åker till Ollerup eller Uppsala utan som bryr sig om vad som är bäst för mig:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill inte bestämma vad du ska göra i höst och jag tror att du kommer få det awesome i höst oavsätt om det är i uppsala eller i ollerup. Men tänk på att du alltid kommer ha chansen att plugga, den chansen kommer verkligen alltid att finnas där. När du är 40 år, vad gör det då om du började plugga det ena året eller det andra? Jag säger verkligen inte att det är ett lätt beslut att ta, hur många gånger har inte jag stått där och haft panik?? ;)

Tänk igenom allt i några dagar, och maila ollerup igen och kolla om det över huvud taget finns platser kvar, sen sätter du upp ett datum då du ska ha bestämt dig :) Lev livet, det kommer bli grymt oavsätt!!!

Postat av: Malin

Som utomstående (och gammal gymnast!) skulle jag säga Ollerup. Det är lite av en "once in a lifetime". Jag tror det skulle vara ett äventyr att bära med sig resten av livet och en chans som kanske inte kommer för all framtid. Dessutom är jag övertygad om att du skulle lära dig en massa bra saker som du kan ta med dig till senare kostvetarplugg! Följ hjärtat och lycka till :)

2011-07-14 @ 20:54:38
URL: http://milonscorner.blogspot.com
Postat av: maria

tack båda ni! jag vet att du vill mitt bästa Anna ! :) jag skickade mejl till dem nu och frågade ifall det finns platser kvar om man vill anmäla sig!

2011-07-15 @ 10:19:07
URL: http://mochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback