c'est pas facile, la vie!

då var det Fredag! jag har ju varit ledig hela veckan så det känns inte jättespännande att det är fredag och jobbdags för mig! :P men det är bara 6-7 timmars jobb så det går nog fort! ska nog träffa Malleballe sen för en drink nånstans tror jag! et a demain, c'est Harry Potter! längtar!! både efter filmen och efter lite mys i trädgårdsföreningen med Macke, fia , matilda m.fl! 

Igår var jag och ett gäng & firade jakob litegrann! det blev en öl på världens, titta på Petter på holmentorget och sen lite slapp i sofforna på hugos! en bra kväll :) och jag var till och med så pigg idag att jag och pappa gick ut och sprang 5 km med lite styrka efteråt, mycket skönt.känner dock att jag måste bättra på min snabba kondis eller vad man säger.. köra intervaller typ! om det blir Ollerup så vill man ju börja med bra förutsättningar liksom och inte vara halvt död efter 5 volter! 



den 20:e juli ska jag ha bestämt mig om jag ska välja Ollerup - truppgymnastik i Danmark ett halvår på en högskola. eller Uppsala - Kostvetarutbildning 3 år, kandidatprogram på Universitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback