helglyx

det är fint att skämma bort folk ibland, och ibland sig själv med för den delen. jag har alltid älskat att ge bort presenter till nära & kära, det var alltid flest paket från mig under granen på julafton när vi var mindre, sen vad det var för grejer var inte så noga. det var tanken som räknades, och så är det ju fortfarande. Idag skämde jag bort mig, Malin, Markus och Andrea. bakade scones till frukost, åkte och handlade creem cheese och goda marmelader att äta till, och så kaffe och apelsinjuice till det. Jag & Malin njöt av det nyss, de andra har inte vaknat än så de får en fin överraskning när de vaknar :) sånt gillar jag!


bjuder på en sjukt snygg bild från Montpellier 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback