jag är en nörd...

..i alla fall när det kommer till vissa saker. jag är ingen typisk bokmal (förutom när det gäller kokböcker), jag är inte datanörd eller mattenörd. men när det kommer till matlagning och sånt som har med det att göra. hälsa, träningsgrejer och sånt så är jag en nörd! jag kan läsa kokböcker hur länge som helst. leta recept, skriva ner, planera tillfällen då man kan bjuda på dem. laga mat, improvisera, ge en vän ett recept som blev supergott. söka på internet. se matprogram på TV -vad blir det för mat, Sveriges mästerkock, masterchef, topchef, halv åtta hos mig osv. I LOVE IT... kanske dags att ta tag i så man får hålla på med detta mer än på fritiden ? =)

frankrike bilder! åh.. underbart

Kommentarer
Postat av: Arnemargrethe

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback