pardonnez moi

oj oj, ibland så försvinner bloggen ur tankarna. tiden finns inte där o då gör inte lusten det heller :)har några sekunder över nu. jag sitter och dricker en fin kopp kaffe efter en god frukost med en grov fullkornsmacka med ägg på & ett äpple med kanel över. har ingen lektion idag, men ska läsa och börja skriva på hemtentan som ska va inne den 18 mars, vore skönt att slippa skriva alltför mycket nästa vecka när jag är hemma i Norrköping, så skönt att bra släppa den!

igår var vi på heldagsekxursion o sydöstra skåne! det var kul och intressant. skåne är så vackert med sina kuststäder, vackra hus och öppna landskap! så lite bussresa med trevliga klasskamrater, matsäck och lite arkeologi på det var finemang!

  

Imorgonkväll kommer Macke och Matilda hit! Richards bror med flickvän och goda vänner till mig. ska bli kulkulkul! jag är dock chef på kattrumpan på lördan så hinner inte vara med dom på lördag dag.. och sen åker jag hem söndag morgon. men lite hinns med iaf :D får göra det bästa av tiden helt enkelt :)

nej, nu blir det in till stan för plugg (får inget gjort hemma) och träning :D & så nationsmöte ikväll.. yay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback