Svenska cupen i Truppgymnastik

Today is the day. Ja. snart. eller inte snart för jag gick upp så tidigt!.. men ganska snart åker vi, Östgötagymnasterna till västerås & Svenska cupen :) vi ska förträna idag, mest i Fristående, men även känna på redskapen lite kanske. Sen ikväll kommer vi till våra 3 stugor där ska vi göra spaghetti & köttfärssås och sen hoppa i säng inför lördagens förträning + tävling. Tävlingen börjar runt 12 imorgon, och förträningen är vid 10 tiden. här kan ni titta på tävlingen ifall ni vill och har tid :)

efter tävlingen på lördag så blir det chill & lite mys & piff i stugorna, sen är det Bankett på lördagkvällen med middag, god dricka, dans & skratt! Det ska bli så kul, alltihop. slippa alla förbredelser och bara köra och kötta!

På söndag åker vi hem igen, och jag åker hela vägen tillbaks till Lund. känns både skönt & lite konstigt nu när jag varit hemma i en vecka!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lyckades pricka in och se ert fristående! Tyckte det var kul och hade förtjänat högre poäng. Hoppas ni är nöjda och hade en kul tävlingsdag!



/Malin, Sandras rumskompis från Nice :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback