1 done 1 to go

god eftermiddag på er. har precis ätit en sen lunch, hemmagjorde pizza från gårdagen, svingott :D hade tenta idag, vi satt i en sal hela klassen utspritt, så fick man kolla på gamla föremål och datera dessa oh skriva vad det var för föremål.. haha sjukt nördigt, och sjukt onödig kunskap.. men men läser man en kurs så måste man ju gå in för det så det ä bara att stå ut! tror det gick okej iaf.. 60% rätt är godkänt.. det hoppas jag på verkligen!! 

efter den tenta satte jag mig i bibblioteket för att skriva och läsa för hemtentan som ska va klar på fredag.. men helst så snart som möjligt för min del.. för när jag är klar får jag åka hem till norrköping :D har inga böcker så måste använda skolans, därför kan jag inte åka hem innnan jag är klar.. men det ska nog gå rätt snabbt.. säger vi :P blir hela dagen imorgon och förhoppningsvis blir jag typ klar då. vore gött att hinna hem till onsdagkväll och träna :)


flintyxor från muséet i köpenhamn, blommande träd i lund, en trött maria efter massa plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback