lucky i'm in love with my best friend

godmorgon. mår bättre idag än jag gjorde igårkväll. jag fick bara en hopplöshetskänsla i hela kroppen och ville bara gråta. men det är sånt som försvinner efter lite glass lite bra film och framför allt efter att man pratat ut med den man älskar mest. fan det är inte lätt alltid. olika viljor. olika känslor. olika städer. olika drömmar. samma kärlek



ingen lektion idag. åt precis frukost med R, men han åkte iväg till lektion.. jag ska nog fortsätta att packa ner våran läegnhet i lådor.. Richards mor och far kommer på lördag och då ska de flytta över de mesta av Rs grejer till hans/vårt korridorsrum. och sen veckan efter kommer mina föräldrar ohc då ska vi flytta över resten, slänga det vi inte ska ha, och sen åker dem hem med mina flyttlådor till norrköping. fuck. det känns så himla konstigt. jag bor ju i lund!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback