make en effort

blir så trött ibland, för det första på min förbannade förkylning, liksom dööö nån gång då dumma bakterier och vad de nu är. idag är jag snorig som fan, verkar inte finnas nåt stopp på eländet (snoret alltså). usch. sen blir jag trött på andra saker med.. ibland kanske man måste anstränga sig lite för att hålla liv i saker. sitter man och inte bryr sig så finns snart inte så mycket kvar.

åh på tal om inget. läser en underbar bok nu, Zahiren av Coelho, han är grym. han skrev: en riktigt vän är en som finns där när det går bra för dig och inte bara kommer när du mår dåligt. tycker jag var bra och fint, för det är ju faktsikt så. vissa dyker bara upp och vill hålla om en när man mår dåligt, och sen när man mår bra så bryr man sig inte så mkt längre.. för då mår man ju bra.

idag har ju hängt med Ellie, det var kul och jag mår bra av att vara med dig finis! <3

åh, mitt lund är så vackert! huset med de lila blommorna på ligger precis framför arkeologikum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback