quiz!

godmorgon mina söta. idag är solen lite mer frånvarande än tidigare dagar.. det gör inte så mkt. då blir det ju liksom lite mer okej att vara inne och plugga ;P får se iofs om det blir plugg idag, ska iaf på lektion snart. sen måste jag shoppa lite grejer till sm, tejp och sånt där. efter det kanske det blir en lunch från saluhallen och sen lite plugg nånstans. ikväll blir det lite korp. eller oj jag sa inte det. ja ska bara titta, inte spela.



för övrigt.. jag har kurslitteratur som knappt är använd och köpt i januari.. undrar hur man bäst säljer såna? känns ju onödigt att ha kvar dom när jag inte behöver dom!..  

just det, igår var vi ju på quiz på Hallands nation. först blev det superpeppriga morotsbiffar, sen liet trubadur och skitsnack och sen ett quiz a la på spåret. jag var inte så jäkla bra på den sortens geografi märkte jag.. Damaskus var det svaret jag kunde! tur att jag hade richard och jesper i mitt lag som var superduktiga, jag och tobbe satt där och nickade instämmande när dem sa nånting :P dock så kom vi tvåa, på 18p av 20, dem som vann hade 19!! grrr. men de var så snälla att de delade med sig av sitt pris, vi fick 6 st ölglas - Estrella. Richard blev överlycklig eftersom det är en öl från Barcelona, och även hans favoritöl :P sammanfattat så var det en trevlig kväll iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback