Efterårsferie

hejsan! får ursäkta mitt dåliga uppdaterande här. har väl helt enkelt inte haft lust att skriva nåt, inte menat att det inte hänt saker, det har det säkerligen gjort!

vi har precis haft efterårsferie, AKA; höstlov. vi började lovet med att bo hos Troels i Odense där vi festade, shoppade, lagade mat och var på IKEA bland annat. det var jag, Anna, carro, Emma, Anto, Rod, Theis och Troels och några av hans kompisar joinade oss ibland :)

efter ett par dagar i Odense rörde vi tjejer oss hemåt till Sverige. jag stannade i Lund ja för att hälsa på alla fina studenter jag träffade förra året då jag bodde där! jag bodde hos Richard tillsammans med hans bror Thomas som också var på besök, det var trevligt! det har varit en relativt lugn vecka med lite vin och fest, träning, shopping, SÖMN m.m i Fredags lyckades jag och Thomas övertala Richard om att Thomas skulle få klippa richards hår! finally:P ! det blev riktigt snyggt faktsikt, Cred till thompa!



även om det har varit skönt att få en liten realitycheck ett par dagar så längtar jag verkligen tillbaks till skolan, till rutinerna, till schemat som är från 0.7.15-18.00 typ! till springcentret, gymnastiken, vännerna, opeholdsstuen, sångboken, saunan! ja jag längtar till allt helt enkelt. mitt lilla paradis! så om dryga timmen ska jag möta upp Lollosarna (Anna, Emma o Carro) på stationen här i lund där vi tar tåget mot köpenhamn, sen odense, sen OLLERUP.


utsikt från balkongen på 3:an i kalmarhuset

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter underbart bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback