Weekend!

trevlig söndag på er! hoppas att alla har haft en skön helg. vi har haft en helg med restitution här i alla fall, ja det betyder vila, kanske finns det ordet på Svenska med, men det visste jag inte i sånt fall. i Fredags så blev det ju som sagt ingen träning eftersom jag var förkyld, och resten av Fredagen blev rätt chill, jag kollade på NM gänget härifrån skolan som köttade lite med Helge.. gick väl sådär. tror alla behövde vila!

på lördagen åkte ett stort gäng från skolan till Odense för World cup i tumbling och trampoline! jag, Emma, Carro och Anna åkte bil med Troels dit så vi slapp åka buss, det var nice! roadtrip med de svenska brudarna var nog nåt alldeles speciellt för Trolly! i odense fick vi även gå på stan lite grann, vilket vi blev överlyckliga för såklart och så fick vi se Troels lägenhet som låg PÅ gågatan där alla affärerna låg, inte helt okej! på vägen hem efter alla grymma tävlingar så svängde vi förbi IKEA också, HALLELUJAH, finns inget bättre än det när man är utomlands. dock så hade vi bara 25 min på oss därinne, lite panik, men hann köpa lite smågrejer ändå! på lördagkvällen var vi ett gäng som stannde på skolan medans många åkte till Svendborg och festade. vi som va kvar myste på rummet, spelade spel och gick ut och la oss mitt på fotbollsplan för att kolla på stjärnfall, det var extra många igårkväll nämligen! supermysigt och fint. 

Idag har det också varit megachill.. dagen har liksom bara flugit förbi helt plöstligt. jag skypade med Elin nyss, det var jättemysigt! har ju inte pratats sen jag kom hit!!! <3 kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback