OD Dagen 2012 - sum up


1. Eliteholdet på väg in. 2. en del av publiken.

Så var den omtalade OD dagen över. Och jag måste erkänna att jag är lite lättad.Det där med att ha en massa ansvar och uppgifter är inget jag är så van vid så det var lite nervös när man skulle ha 2 kiosker igång för flera tusen människor i över 12 timmar. Men vi lyckades bra faktiskt. Det var jag Marie och Louise som stod som ansvariga så vi var kontaktbara och stod i nån av kioskerna i princip hela tiden de var öppna. Snacka om att jag var trött i fötterna i slutet av dagen. Varje fotsteg så värkte det under fötterna. Och när Eliteholdet hade gjort den sista uppvisningen för dagen så skulle vi ju ryda upp allt! vilket betyder bära ner och plocka samman 2 stora läktare från ID hallen, bära ut det utomhus till rätt plats. bära in fobtollsmål etc. som står utomhus.. och ja just det, det var -17 grader ute kl.23 på kvällen när 200 elever städade upp efter arrangemanget. Sen kl.24 när  allt var klart var det nöjda elever som satt i spisesalen och fick nattemat (pytt i panna) för att få energi för en bytur (utgång alltså) vi kom inte så långt dock. när vi väl var inne på CD var kl.02.30 och man kunde inte röra sig där inne. Vi drog hem nästan direkt. trötta som få!


1.Milla med sin städtröja. 2. skyltar till de olika hallarna etc.

för övrigt, en glad överraskning för er där hemma. Jag kommer hem den 4 april och är hemma över påsk! MYS.
Nu blir det lite förfriskning och sen Rytme(fristående) träning kl.15-17 DEJLIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback