5 januari

oj, klockan är mycket jag vet att jag borde sova gott vid det här laget för att vara pigg och glad imorgon! men några snabba rader kan man väl få ned innan sömnen kallar iaf!

relativt intensiva första dagar, dock inte lika intensiva för oss gamla elever som för dem nya. vi hade vårat första teamgym pass idag. många nya  människor. mest killar faktiskt vilket jag blev lite förvånad över för det är alltid övertag av tjejer på skolan känns de som. men det ska bli kul. vi körde mest grunder idag så fick inte riktigt se hur duktiga alla var, men vet att det kommit en hel del bra gymnaster iaf.

var ute och sprang för 2:a gången sen jag kom hit med troels ikväll också. vi snacka innan lovet om det, och jag fråga om han ville gå ut o springa med mig 2-3 ggr om veckan för  min kondis har blivit skit, och det ville han. så vi har löpt typ 2.1 km, riktigt fort 2 gånger nu. känns som det är bättre att få sån kondis när man är gymnast än uthållningskondition liksom. just nu äre förjävligt å springa, men det blir bättre för varje gång och varje löpsteg får man komma ihåg!

just det, jag har fortfarande ingen roomie :( lite tråkigt faktiskt. tror nog att det kanske kommer någon eftersläntare som får äran att flytta in med mig, det vore trevligt. annars så är det ingen brist på gäster på rummet, jag har ju en hel extra säng där folk kan slappa på liksom, så det är ju en liten guldkant med det iaf!

kram och puss

Kommentarer
Postat av: sussi

Vad duktig du är! Jag har kommit igång och tränar på gymmet igen i alla fall!

Kram

2012-01-12 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback