Statuskoll!

god eftermiddag på er! så är det lunchrast och jag ligger på mitt rum med ett egenstickat illrosa pannband framför mig!! sjukt nöjd att jag hann klar med det. det gick så skit dåligt första gången och jag fick ropa på lärarn hundra ggr för att få nån bukt på det. men idag körde det på och jag fick pannband, inte perfekt, men jag har gjort det själv iaf!


snart har vi statuskoll på teamgym träningen, så de ska se vart vi är, hur bra vi är i nuläget och så.. är lite nervös. trampett känns okej, mn tumblingen känns inte alls bra i nuläget, + att vi kör på airtrack för vårt nya tumblinggolv inte kommit än.. men det ska nog gå fint! bara å kötta!

just det,, Carro och Hanna är ju på besök från Sverige, skojsigt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback